lunes, 30 de septiembre de 2013

La UPF als Estats Units - Barcelona, 25 de Setembre de 2013



Un grup de quinze alumnes de la Pompeu Fabra acaben de començar les seves classes després de fer una estada de sis setmanes a Nord Amèrica. Els estudiants de comunicació, humanitats i polítiques han passat per ciutats tan reconegudes com Los Ángeles, San Francisco o Las Vegas, on han tengut l'oportunitat de compartir les seves classes corresponents a la seva carrera amb nous companys americans al mateix temps que practicaven l'anglès. Aquest programa, posat en marxa per l'Univeristat Pompeu Fabra, té com a objectiu estimular la transversalitat dels seus alumnes per tal d'ampliar la seva perspectiva a l'hora de posar en pràctica dels seus estudis.




Comentari:


En un primer moment, quan el professor ens va explicar què era el que havíem de fer, em vaig sentir un poc sorpresa, no sabia molt bé com podria aconseguir una notícia en una hora i allà on ens trobavem. Però, tot seguit, en surtir al carrer en grup, amb unes tres amigues, vaig veure que no era tan complicat observar el que passa al teu voltant i trobar alguna cosa que contar al món. Varem decidir cercar quatre notícies i després repartir-les, però una vegada varen aconseguir-les em semblava que encara podíem trobar alguna cosa millor. Per això, vaig decidir anar a fer una volta per la facultat a la recerca d'alguna història que ens pogués interessar a tots. Per sort, just en entrar a l'ascensor, em vaig trobar una noia de tercer a la qual no vaig dubtar en entrevistar. Em va contar la seva experiència als Estats Units i en què consistía aquest programa semblant a l'Erasmus. En definitiva, tot i que sigui una notícia dedicada especialment las estudiante de la pompeu, és també una bona manera de promocionar l'universitat i de mostrar el nivell dels seus estudiants gràcies a activitats com aquestes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario